Ezen az oldalon megtalálod a vásárlóink által leggyakrabban ismételt kérdések megválaszolását. Nagyon valószínű, hogy kérdésedre azonnal megtalálod a választ. A Vásárlási útmutató oldalunkon található egyszerű ismertető segítségével megtudhatod a webáruházunkban való táska rendelés folyamatát. Ha ennek ellenére sem találsz választ kérdésedre, lépj velünk kapcsolatba a Kbas táskák facebook oldalunkon, az info@divataska.hu email címen vagy a +421 944 627 725 vagy +421 904 801 759 telefonszámon keresztül.
A gyorsabb tájékozódás érdekében a kérdésednek leginkább megfelelő témakörre kattints.
- Regisztráció és megrendelések
- Termék kézbesítése
- Reklamáció és termék visszaküldése
- Kedvezmény kupon
Regisztráció és megrendelések
Hogyan rendelhetem meg a terméket?
Egy egyszerű ismertető segítségével megtudhatod a Divataska.hu weboldalon való vásárlás menetét (kattints a linkre). Az útmutató képes formában végigvezet az egész rendelés folyamatán.
Szükséges regisztrálni a rendeléshez?
A regisztráció nem kötelező viszont általa jelentős időt spórolsz meg a következő rendelések megtétele során. Lásd a Fiók létrehozásának menetét leíró egyszerű útmutatónkat.
Milyen előnyei vannak a regisztrált vásárlónak?
Regisztrált felhasználóként hírlevelünk által számos speciális akcióban részesülsz valamint bizonyos kiválasztott termékeket eladást ösztönző beszerzési árakon vehetsz meg.
Nem sikerül a termék online megrendelése. Mit tegyek?
Ezen esetben telefonon lépj velünk kapcsolatba a +421 904 801 759 vagy +421 944 627 725 telefonszámon és rendeld meg a kívánt terméket telefonon. A rendelést az info@divataska.hu e-mail címen vagy sms formájában is leadhatod, ügyelve arra, hogy megadod az összes elérhetőségedet (név, cím, telefonszám, e-mail).
Olyan termék iránt érdeklődöm, ami jelenleg nincs a kínálatban. Tudnak tájékoztatni az ismételt elérhetőségéről?
Természetesen. Küldj egy e-mailt az info@divataska.hu címünkre és ha az adott termék ismét a kínálatunkban lesz, azonnal tájékoztatni fogunk illetve hasonló jellegű terméket kínálunk fel.
Termék kézbesítése
Mikor kapom meg a terméket?
A készleten lévő termékekre vonatkozó, munkanapokon 15:00 óráig leadott megrendeléseket általában még a rendelés napján feladjuk, ezért kiszállításuk a következő munkanapon várható. Amennyiben az adott termék nincs készleten, e-mailben vagy telefonon tájékoztatunk a kézbesítés legközelebbi időpontjáról esetleg hasonló jellegű terméket kínálunk fel.
Mennyi a szállítási költség?
Tedd a terméket a kosárba, válaszd ki a szállítás és fizetés módját és a szállítási költség automatikusan kiszámítódik. A szállítási díjakról bővebben a Szállítás és fizetés oldalon olvashatsz Az akciók során bizonyos összeg feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes.
Hová kézbesíti a futár a küldeményt?
A rendelés teljesítése házhozszállítással történik a vásárló által megadott szállítási címre. A futár a küldeményt általában az első bejárati ajtóig köteles elvinni.
Egyszerre több külön rendelést hajtottam végre. Módjukban áll a rendeléseket összevonni és egy küldeménybe elküldeni, hogy csak egyszer fizessem a szállítási díjat?
Igen, amennyiben az előző rendelésed még nem került kiszállításra, megrendeléseidet összevonjuk.
A címzettől eltérő személy is átveheti a megrendelést?
Természetesen. A küldeményt az általad megbízott személy is átveheti. Futár általi kézbesítés esetén elég telefonon tájékoztatni a futárt arról, ki és hol veszi át a küldeményt.
Hány napig van a küldeményem a futárnál?
A küldemény az elküldésétől számított 5 napon át a futárnál lesz. Ezen határidő elteltével a küldemény automatikusan visszaküldésre kerül a mi címünkre.
Reklamáció és termék visszaküldése
Mi van akkor, ha a küldemény az átvételénél sérült állapotban van?
Amennyiben a kézbesített küldemény sérült, a futárnál a sérülésről jegyzőkönyvet kell írni és erről minket e-mailben értesíteni.
Elegendő a vásárlási bizonylat a reklamáció érvényesítésénél?
Igen, elegendő.
Hol érvényesíthetem a vásárolt termékre vonatkozó garanciát?
A garanciális igényeket nálunk tudod érvényesíteni.
Milyen garanciális feltételek vonatkoznak termékeikre?
A 24 hónapos jótállási idő a termék átvételének napjával kezdődik. A jótállási idő a termék javítására szükséges idővel hosszabbodik, amennyiben azt a panaszkezeléshez kapcsolódó dokumentáció alátámasztja. Erre vonatkozóan bővebben a Panaszkezelés és termék elállási jog oldalon olvashatsz.
Mikor bírálják el a panaszomat?
Panaszodat a felvételét követően azonnal, bonyolultabb esetekben legkésőbb 3 napon belül vizsgálni kezdjük. Amennyiben a termék technikai állapotának szakértői felülbírálása vagy a termék javítása szükséges - a panasz felvételét követően legkésőbb 30 napon belül válaszolunk. Ezen határidő lejárta után a fogyasztó szerződéstől való elállásra vagy termékcserére jogosult.
Élhetek a panaszkezelés során a pénzvisszatérítési jogommal?
A panaszkezelés eredménye lehet: javítás, pótalkatrész kézbesítése, termékcsere esetleg más, a vevő által jóváhagyott termék kézbesítése (az eredeti termék értékéig) valamint a pénzvisszatérítés. A panaszkezelés eredményéről e-mailben vagy ajánlott levélben a 30 napos törvényi válaszadási határidőn belül értesítünk.
Az ajándéknak vásárolt táska nem felel meg. Mit tegyek?
Az áru átvételétől számított 14 napon belül jogodban áll indokolás nélkül elállni a szerződéstől. A terméket használatlan és sértetlen állapotban, az eredeti csomagolásban kell visszaküldeni. Amennyiben a terméket ajándék akció keretében vásároltad, minden vele járó és hozzá tartozó ajándékkal együtt küld vissza. Az elállási jog érvényesítésének folyamatáról bővebben a Szerződéstől való elállás részben olvashatsz.
Nem vagyok elégedett a panaszkezelés eredményével. Mit tegyek?
Ha nem vagy elégedett a panaszkezelés eredményével, a vita elrendezéséhez az online vitarendezési platformot használhatod fel az általad kiválasztott nyelven. Például szolgálhat az Online vitarendezési platform (OV), amely a https://ec.europa.eu/consumers/odr/ weboldalon érhető el. A fogyasztói jogviták alternatív rendezésével kapcsolatos kérdésekre bővebb információt az Általonos kereskedelmi feltételek oldalon találsz.
Kedvezmény kupon
Hogyan válthatom be a kedvezményre feljogosító kuponkódot?
A kuponkód a rendelés során váltható be és csak egyszer használható fel. A kedvezmény kupon csak a rendelés megtétele után minősül beváltottnak. A kupon beváltásáról bővebben a Vásárlási útmutató oldal Kedvezmény kupon beváltása részében olvashatsz.