Kedves vásárló!
A gyorsabb és kényelmesebb vásárlás érdekében használd a vásárlási útmutatónkat, amely végigvezet a webáruházunk vásárlási folyamatán a termék keresésétől kezdve, a rendelés menetén keresztül egészen a panasztételig vagy szerződéstől való elállásig. A gyorsabb navigálás érdekében kattints a kívánt témakörre.
- Termék megrendelése
- Termék kiválasztása
- Szállítás és fizetés
- Csomagkövetés
- Termék visszaküldése
- Miért vásárolj nálunk
- Gyakran ismételt kérdések
Termék megrendelése
A kézitáskák rendelése több módon lehetséges:
- Webáruházunkban: www.divataska.hu
- e-mailen: info@divataska.hu
- telefonon: +421 904 801 759 vagy +421 944 627 725
- sms formájában: +421 944 627 725
Ha webáruházunkban szeretnél vásárolni, az egyszerű útmutató néhány lépésben végigvezet az egész rendelés folyamatán (elég ha az általad kívánt témakörre kattintasz).
- Termék kiválasztása
- Fiók kialakítása
- Bejelentkezés
- Termék kosárba helyezése
- Termék kosárból való törlése
- Kedvezmény kupon megszerzése
- Kedvezmény kupon beváltása
- Megrendelés befejezése
- Fizetés
Termék kiválasztása
A termék kiválasztása nagyon egyszerűen a Főmenüpontban található Termék kategóriák segítségével lehetséges. Ha tisztában vagy azzal, mit szeretnél rendelni, a konkrét terméket a Szűrés segítségével név, típus vagy egyéb kritérium alapján keresheted ki.
Feleségednek, édesanyádnak vagy karácsonyhoz szeretnél ajándékot vásárolni. Meríts ihletet blogunkban, ahol remek kézitáska és divat kiegészítő tippekre találsz vagy lásd az aktuális akcióinkat. Nem tudsz dönteni? Hívj fel az alábbi telefonszámok egyikén és mi segítünk!
- Mobil: +421 944 627 725
- Mobil: +421 904 801 759
Kapcsolatba léphetsz velünk az info@divataska.hu email címen vagy a Kbas táskák facebook oldalunkon is.
Fiók létrehozása
A webáruházunkban való regisztrálás csak néhány másodpercet vesz igénybe és lényegesen felgyorsítja és egyszerűsíti a jövőbeni megrendelések kialakítását. Regisztrálni az oldal felső közép részében található „figura ikonra“ kattintva lehet. A megjelenő új ablakban add meg a szükséges adatokat, amelyek kizzárólag a rendelés feldolgozásánál és teljesítésénél valamint a számla kiállításánál lesznek felhasználva. Tiszteletben tartjuk vásárlóink személyi jogait, ezért adataidat bizalmasan és szakszerűen kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk.
A vásárlás nem kötött regisztrációhoz, ám jelentős időt spórol a következő vásárlásnál.
Kattints az oldal felső középső részén található „figura ikonra“.
Kattints a bal felső részben található "Regisztráció" fülre. A megjelenő új ablakban a szükséges adatok megadása után kattints a "Regisztráció" gombra.
Bejelentkezés
Bejelentkezni az oldal felső közép részében található „figura ikonra“ kattintva lehetséges. A megjelenő új ablakban a bejelentkezési név és bejelentkezési jelszó megadása után kattints a "Bejelentkezés" gombra. A bejelentkezés a rendelés kialakítása során is lehetséges a Szállítási adatok részben.
Termék kosárba helyezése
Kattints a kívánt kézitáska mellett lévő „Kosárba“ gombra. Ezt megteheted a termékek áttekintésénél:
Vagy a kiválasztott termék oldalán:
Amennyiben a termék a kosárba volt helyezve, az oldalon az alábbi ablak jelenik meg. Ha ebben a lépésben szeretnéd a vásárlást befejezni kattints a „Megrendelés véglegesítése“ gombra ezzel elindítva a megrendelés jóváhagyását vagy ha további termékeket szeretnél vásárolni kattints a „Vásárlás folytatása“ gombra.
Termék kosárból való törlése
A jobboldali felső információs keretben bármikor ellenőrizheted a kosár tartalmát. A kosárra kattintva ellenőrizheted a kosár tartalmát, a kiválasztott termékek mennyiségét, egységárait és a teljes fizetendő összeget. Ebben a lépésben lehetőséged van a nem kívánt termék törlésére a termék neve előtt bal oldalt található x gombra való kattintással valamint a termék darabszámának megváltoztatására.
Kedvezmény kupon megszerzése
Ha kedvezményre feljogosító kupont szeretnél kövess minket a facebook oldalunkon vagy az Instagramon. A kupon érvényességét kínálatunk is befolyásolja. Bármilyen kérdés esetén lépj velünk kapcsolatba a Kbas táskák facebook oldalunkon található online ügyfélszolgálatunk segítségével.
Kedvezmény kupon beváltása
A kedvezményre feljogosító kuponkódot írd be a megrendelés kialakításánál a képen ábrázolt mezőbe.
Megrendelés véglegesítése
A megrendelés végrehajtásához és vásárlás befejezéséhez kövesd az instrukciókat az alábbi képeken.
Kosár
Kattints a Kosárra és ellenőrizd a tartalmát. Ha kuponkóddal rendelkezel, ebben a lépésben írd be a kódot a megfelelő mezőbe. Kattints a “Megrendelés véglegesítése” gombra.
Szállítási módok
Jelöld meg a szállítás és fizetés módját. Kattints a “Folytatás” gombra.
Adatok ellenőrzése
Add meg a Szállítási adatokat. Ha felhasználói fiókkal rendelkezel, jelentkezz be.
Ha nincs fiókod, kattints az “Új vásárló” fülre és add meg adataid. Ha a szállítási cím és a számlázási cím nem azonos, jelöld be az „Eltérő szállítási cím“ mezőt és add meg a kívánt szállítási címet. Ezek után kattints a “Folytatás” gombra.
Megrendelés megerősítése
Ellenőrizd a megrendelésed és a „Megrendelés“ gombra kattintva küldd el. Az így elküldött megrendelés kötelező érvényű.
Fizetési módok
Webáruházunkban két féle képpen fizethetsz: banki utalással vagy útánvétellel. A kívánt fizetési módot a megrendelés kialakításánál add meg, ahol automatikusan kiszámítódik a szállítási költség is.
Termék kiválasztása
Magadnak, édesanyádnak vagy barátnődnek szeretnél menő kézitáskát vásárolni? Szívesen segítünk, hiszen ezen a téren valóban gyakorlottak vagyunk. Nálunk a spanyol Kbas gyártótól származó egyedi dizájnos kézitáskák, táskák, hátizsákok, férfi táskák és divatos kiegészítők között válogathatsz. Karácsonyi vagy születésnapi ajándékot keresel? Lépj velünk kapcsolatba a +421 904 801 759 vagy +421 944 627 725 telefonszámon, az info@divataska.hu email címen esetleg a Kbas táskák facebook oldalunkon keresztül és mi szívesen segítünk kiválasztani a megfelelő ajándékot!
Kiárusítás
Vásárlóink számára igyekszünk minőségi kézitáskákat nyújtani kedvezményes áron. Ezért kínálatunkban akciós termékek között is válogathatsz. Szeretnél örömet szerezni és egyúttal spórolni is? Lásd aktuális akcióinkat.
Ajánlataink
Szeretnél egyedi, stílusos, trendi lenni vagy kiválasztani a megfelelő karácsonyi vagy születésnapi ajándékot? Ez nem mindig egyszerű. Az aktuális újdonságokról szóló, tippekkel és véleményekkel teli blogunk megkönnyíti döntésedet. Olvass a kézitáskák, táskák és trendi kiegészítők világáról.
Szeretném a vásárolt terméket visszaküldeni. Mit tegyek?
Ellenőrzés az áru átvételekor
A futártól átvett küldeményt gondosan nézd át. Amennyiben a kézbesített küldemény láthatóan sérült, a futárnál a sérülésről jegyzőkönyvet kell írni és erről minket e-mailben értesíteni. A vásárolt termék minőségét és teljességét a csomag átvételét követően azonnal vagy legkésőbb 24 órán belül ellenőrizd. A hiányos, törött vagy hibás termékről haladéktalanul tájékoztassál az info@divataska.hu email címen vagy telefonon a +421 904 801 759 számon. A 24 órás határidőn túl sajnos nem tudjuk garantálni a termék hiányosságára vagy annak meghibásodására vonatkozóan tett panasz elismerését.
Szerződéstől való elállás
Ha a terméket vissza szeretnéd küldeni, indokolás nélkül megteheted ezt a termék átvételétől számított 14 napon belül (a Tt. 102/2014 sz. törvény 7.§-a értelmében). A szerződéstől való elállásról valamint az elállási jog érvényesítésének folyamatáról többet a Szerződéstől való elállás oldalon olvashatsz.
Panaszkezelés
A 24 hónapos jótállási idő a termék átvételének napjával kezdődik. A jótállási határidő alatt bármikor közölheted kifogásodat. A panaszkezelés feltételeiről többet a Panaszkezelés és termék elállási jog oldalon olvashatsz. A panaszkezelés folyamatának gyorsítása érdekében használt a reklamációs űrlapot.